Menu

Djed Mraz ili Djed Božićnjak?

Svake godine u ovo doba, Čarobnjak Timi počne razmišljati kojim će poklonima razveseliti svoje roditelje i drage prijatelje. Imajući na umu da je najvažnije da poklon bude od srca, Čarobnjak Timi je odlučio napisati pismo Djedu Božićnjaku i zamoliti ga da njegovim najmilijima donese male poklončiće koji će im izmamiti osmijeh na lice.

I baš kao i svake godine, tako se Čarobnjak Timi i ove zapitao – kako je onaj vremešni djedica kojeg neki nazivaju Djed Božićnjak, a drugi pak Djed Mraz ili Santa Claus postao popularan?

Iako je svijet već stoljećima okovan legendom o Djedu Božićnjaku, jeste li znali da mu je izgled nasmiješenog starčića podario umjetnik Thomas Nast, 1862. godine? Naime, on je svijetu predstavio djedicu u crveno-bijeloj odjevnoj kombinaciji sa širokim remenom opasanim oko njegovog trbuščića. Povrh prepoznatljive odjevne kombinacije, djedica je dobio dugu bijelu bradu te čizmice s kojima je, kako će se kasnije pokazati, proputovao cijeli svijet. Djed Božićnjak, odnosno Djed Mraz, je isprva putovao Amerikom od kuće do kuće dostavljajući naručene poklone kroz ciglene dimnjake do dnevnih boravaka. Sve je to radio po mrkloj noći, pazeći da ne probudi ukućane.

Božićna čarolija koju je prenosio diljem zemlje ubrzo je postala zarazna te su svi htjeli biti dio iste. Tako je jednog dana Djedu Božićnjaku zazvonio telefon. Bila je to Coca-Cola. Željeli su da djedica počne uveseljavati i sve ostale ljude na drugim kontinentima. I tako je počela božićna bajka koja svake godine izmami osmijehe na lica milijuna ljudi koji žele biti dio božićne čarolije.

No, jeste li znali da i Čarobnjak Timi nosi dašak božićne čarolije te da će je ove godine širiti Hrvatskom? Kroz interaktivnu predstavu i upoznavanje s osnovnim pojmovima vezanim uz sreću, ljubav, prijateljstvo i darivanje, Timi i njegov tim će nastupati diljem zemlje, brinući se da mališani dožive ovaj blagdan na najotkačeniji način.

 

 

Bez obzira na to jeste li korporacija koja je u potrazi za Djedom Božićnjakom koji će djeci vaših zaposlenika podijeliti darove ili trgovački centar koji svojim posjetiteljima želi ponuditi vrhunski doživljaj magije u kombinaciji s predblagdanskim raspoloženjem, Timi će za vas kreirati program prilagođen vašoj publici.

 

Za dodatne informacije slobodno se obratite na timi@hokuspokus.hr ili pozivom na broj 099 602 0000.

Posted in Blog